Vanliga frågor
Vanliga frågor
Hur gör jag som frisör för att beställa hairtalk?
För att beställa hos oss behöver du ha gått vår utbildning och ha ett registrerat konto.
Jag har ett konto hos er, men kan inte logga in?
Klicka i glömt lösenord och kolla i skräpposten för återställningslänk.
Hur beställer jag som privatperson?
Via webbshopen kan du köpa Lanai Blo hårfön, Hairtalks hårvårdsprodukter, Hairband och Top of the head. Övriga varor är endast för professionellt bruk.
Hur sköter jag om min hairtalk hårförlägning?
Haircare Broshyr att ladda ner här
Blond Broshyr att ladda ner här
Hairband / Top of the head Hairwardrobe Broshyr ladda ner här
Hur blir jag återförsäljare av Hairtalk?
Hur vet jag vilken färg jag ska ha?
Kontakta din närmsta Hairtalkstylist (hitta salong) så hjälper denne dig med en konsultation, eller skicka in en gratis konsultation här.
Jag vill reklamera mitt hår, hur gör jag?
Alla reklamationer måste gå via den salong du köpt håret ifrån.Kontakta din frisör så hjälper denne dig vidare.
Hittar du inte svaret på din fråga?
kontakta kundtjänst via email här.
Kan jag testa ett Hairband hos en Hairtalk stylist?
Ja! Alla våra Hairtalk stylister har tillgång till att beställa ett test-hairband från oss!
Är Weft mer skonsamt mot håret än tejp?
Båda metoderna är skonsamma mot ditt hår. De olika metoderna finns för att de är anpassade efter vilken typ av livsstil du har och vilken hårtyp.
Måste man föna håret med Weft?
Vi rekommenderar att man alltid fönar håret efter tvätt!
Mitt Hairband Snöre har gått sönder, kan jag köpa nytt?
I ditt paket med Hairband får du med ett extra snöre. Om man använt det kan man köpa en fiskelina.
Innehåller hairtalks produkter parabener?
Ingen av produkterna innehåller parabener.
Innehåller någon av hairtalksprodukter parfym?
Alla Hairtalk-produkter innehåller parfym.
Innehåller hairtalk produkter sulfater?
Alla Hairtalk schampon innehåller sulfater. Sulfater gör att smuts och döda hudceller kan avlägsnas från din hud och hårbotten och tvättas bort med vatten.